ימי גיבוש וכיף

יום גיבוש איכותי מורכב משילוב של תוכן איכותי מעורר השראה, תנאים ולוגיסטיקה מהוקצעת, קולינריה איכותית והנאה, הרבה הנאה. החברה שמה דגש על יצירתיות ומקצועיות בכל פרט וימי הגיבוש מוכיחים עצמם בכל פעם מחדש ככאלה המעוררים טעם של עוד.

ניתן לבנות קונספט מותאם אישית או להזמין את אחד מימי הקונספט הייחודיים שלנו המציע הפקה מקצועית וחוויה ייחודית שלא יפסיקו לדבר עליה:

הקונספטים המיוחדים שלנו לימי גיבוש וכיף
ODT - 12

 

"המירוץ" – יום גיבוש צוותי הכולל פעילות OUTDOOR  , אקטיבית ייחודית ברכבים (ברחבי הארץ) ו/או רגלית. שילוב מנצח של נופים מרהיבים, תחרות יצירתית, משימות מפתיעות בכל יעד, FUN ואוכל מצוין. 

קרא עוד...

מספר מילים על "מירוץ"

  • "המרוץ" הינו פעילות outdoor צוותי (מתאים למנהלים או עובדים כאחד) המשולבים בו חוויות רבות, אתגר וחשיבה בקצב ובאווירת תכנית הריאליטי המוכרת לנו מהטלוויזיה.
  • המשתתפים יגיעו לאתרים שונים בצפת (זינוק ממקום שנבחר) - במהלך המסלול ייפגשו באנשים שונים באזורי הפעילות השונים, ויתמודדו עם משימות מפתיעות.
  • כבר מהתחלת הפעילות ובוודאי שבמהלכה, נוצרת אווירה טובה, מלאת הומור ובה המשתתפים מגלים יצירתיות, שותפות ומוטיבציה ייחודית להצלחה.

תקציר תיאור הפעילות

  • המטרה היא להגיע ראשון אל היעד הסופי (באמצעות פתרון כתבי החידה ביצוע הפעילויות בצורה אפקטיבית( מקבלים את כתב החידה הראשון בנקודת ההתכנסות ויוצאים לדרך.
  • פתרון כתב החידה מוביל אל היעד הבא כאשר גם שם מחכה מעטפה עם כתב חידה חדש ליעד הבא.
  • בכל אתר מתבצעת פעילות לכל קבוצה ולאחריה מקבלת כתב חידה ויוצאת לדרך אל היעד הבא (רק פתרון כתב החידה יביא את הקבוצה אל היעד הבא(.
  • לפתרון כתבי החידה ניתן ומומלץ להיעזר בחבר טלפוני / GOOGLE ואנשים בדרך ...
  • סוג הפעילויות יהיה מורכב מפעילויות שמתאימות לטווח גילאים רחב, קבוצה מעורבת (נשים וגברים) עם דגש על הפן האינטלקטואלי/חשיבתי ומקוריות.
  • מעבר לעובדה שהצוותים ייפגשו במהלך היום באופן טבעי בין התחנות ובמהלכן, יש עוד הרבה נקודות ממשק בין הצוותים ליצירת גיבוש מקסימאלי וכן לשמור על התחרותיות והחוויה, החל מארוחת הבוקר המשותפת , משימות משותפות )רק שני קבוצות יחדיו יכולות לבצע משימה, משימה שבו צוות כנגד צוות( וארוחת צהריים.
  • מדריכים יקבלו את הצוותים וינחו אותם בתחנות / במשימות הנדרשות o הפתעות נעימות וטעימות יחכו למשתתפים ביעדים השונים וילוו אותם במהלך המשימות כגון שנדי, משקה לימונענע צונן, חטיפי בריאות

תחנות ופעילויות (לדוגמה)

  • חיפוש סמל המרוץ המוצפן במקום מסוים עפ"י שלוש תמונות בלבד
  • מצא את השתול (משימת הבילוש) - מבוסס ברקודים
  • משימת בית קפה
  • אתגר הביצה
  • הליכת לוליין" - הליכה על חבל, שמירה על שיווי משקל, איזון וסנכרון בין   חברי הקבוצה התומכים
  • משימה צוותית עם ערכה ייעודית – דורש סנכרון מלא בין כל חברי הקבוצה להשלמת המשימה (משימה משותפת בין שני קבוצות(
  • אתגר חשיבה לוגי – פיצוח קוד של שיבוץ מספרים, מחייב חשיבה אנליטית או באמצעות ניסוי וטעייה
  • לאורך הפעילות יקבלו הצוות משימות מתפרצות לקבוצת וואטסאפ שתיבנה מראש (לדוגמה הפקת סרטון לפי הוראות מוגדרות מראש) -  עמידה במשימה תקנה רמזים לקוד הסופי.
Outdoor - 12

 

"חטופה" –יום גיבוש חוויתי ומרתק אשר בדומה ל- escape room מוביל את המשתתפים לפתרון תעלומה כאשר הכל מתנהל בשטח פתוח ובמרחב עם דגש על חשיבה יצירתית עבודת צוות בתנאי חוסר וודאות.

קרא עוד...

חוקרים,

זהו קטע מתוך סרטון שנתפס בדקות האחרונות ברשת ה DARKNET

המתאר זוג חוטפים שחטפו אישה שזהותה לא ידועה במועדון ספורט בארץ.

הסרטון מאמת שלל עדויות שהתקבלו בשעות האחרונות ממבקרים ועובדי המועדון.

כל דקה חשובה ולכן נחקור כל כיוון אפשרי.

  • זהות הנחטפת
  • לאתר את המיקום בו היא מוחזקת כרגע
  • לברר את המניע לחטיפה

מספר מילים על "חטופה" הפעילות תתבצע בשטח פתוח שנבחר

“חטופה" - משך הפעילות – 2.5 שעות

חלוקה לצוותים. כל צוות מתחקה אחר השאלות:

  • מי נחטפה ?  
  • היכן החטופה מוחזקת כרגע ? 
  • מה המניע של החוטפים ?                       

הרמזים לתעלומה פרושים בתוואי השטח של ולפתרון התעלומה נדרשת מחשבה יצירתית וכן ביצוע משימות נוספות על מנת להשיג את הרמזים.

מספר דוגמאות ...

הצוות מתחקה אחר זהות החטופה בסופו של דבר אמור להרכיב קלסתרון של דמות החטופה המורכב משמונה שכבות של שקפים שרק אם ישיג את כולם ויניח אחד על השני, דמות החטופה תתגלה לו

(נבנה באמצעות  באמצעות photoshop בטכניקת layers). 

השקפים מתקבלים לאחר שהצוות מצליח להתחקות אחר העקבות (למשל למצוא מפתח שפותח לוקר בחדר כושר , בו נמצא אחד הרמזים)

הצוות מתחקה אחר מיקום הנחטפת אמור בסופו של דבר לזהות את מיקום רכב החוטפים (פיזית). לשם כך הם מקבלים רמזים (חלקי פאזל) שנאספים המהלך המשחק במקומות שונים, בתמונת הפאזל הסופי שיורכב רואים בתקריב דגם של רכב ומספר רכב – כמובן שברגע זה הצוות מחפש את הרכב פיזית בחניון או באזור החנייה ושם מתגלה לו פתק (מודבק על החלון הצידי של הרכב) שכתבה הנחטפת בדקות האחרונות לפני שהוצאה מהרכב.

הצוות מתחקה אחר המניע לחטיפה, מנסה להגיע ליצירת קשר עם החוטפים .... בדומה לסרט 12 blocks עם ברוס ויליס בו החוטפים הניעו את ברוס לעבור כמה וכמה מקומות עד שיצרו איתו את הקשר, גם כאן, הצוות אוסף רמזים (כל רמז היא ספרה) עד שמבין שבידו יש מספר טלפון.  מעבר לקו נמצאים החוטפים שיסבירו לצוות מה הם רוצים ? וכמה ?

לוגיסטיקה

  • במשחק יש שימוש באלמנטים מאוד מגוונים החל מתוואי השטח הפיזי (מגרשי המועדון, מסעדות , בריכה, לוקרים, עצים, מתקני משחק, לוחות מודעות ועוד ...), ערכות ייחודיות, מנעולים ספרות, מנעולי קודים, תיבות עץ, ברקודים ועד שימוש באתר אינטרנט ייעודי.
  • שימוש בערכות משחק ייעודיות בחלק מהתחנות כמו הרכבת פאזל שהתמונה שלו היא QRולאחר סריקה שלו מקבלים הוראות נוספות להמשך ועוד.
  • המשחק הוא ייחודי בתחומו שמשתמש בתוואי השטח בו מתקיימת הפעילות
Outdoor - 3

 

"הכספת" –יום שכולו פעילות וחוויה שמטרתו לפצח קוד לכספת ולזכות בפרס, דגש על גיבוש צוותי, ניהול, מנהיגות ועבודת צוות וקבלת החלטות.

קרא עוד...

חוקרים,

זהו קטע מתוך סרטון שנתפס בדקות האחרונות ברשת ה DARKNET

המתאר זוג חוטפים שחטפו אישה שזהותה לא ידועה במועדון ספורט בארץ.

הסרטון מאמת שלל עדויות שהתקבלו בשעות האחרונות ממבקרים ועובדי המועדון.

כל דקה חשובה ולכן נחקור כל כיוון אפשרי.

  • זהות הנחטפת
  • לאתר את המיקום בו היא מוחזקת כרגע
  • לברר את המניע לחטיפה

מספר מילים על "חטופה" הפעילות תתבצע בשטח פתוח שנבחר

“חטופה" - משך הפעילות – 2.5 שעות

חלוקה לצוותים. כל צוות מתחקה אחר השאלות:

  • מי נחטפה ?  
  • היכן החטופה מוחזקת כרגע ? 
  • מה המניע של החוטפים ?                       

הרמזים לתעלומה פרושים בתוואי השטח של ולפתרון התעלומה נדרשת מחשבה יצירתית וכן ביצוע משימות נוספות על מנת להשיג את הרמזים.

מספר דוגמאות ...

הצוות מתחקה אחר זהות החטופה בסופו של דבר אמור להרכיב קלסתרון של דמות החטופה המורכב משמונה שכבות של שקפים שרק אם ישיג את כולם ויניח אחד על השני, דמות החטופה תתגלה לו

(נבנה באמצעות  באמצעות photoshop בטכניקת layers). 

השקפים מתקבלים לאחר שהצוות מצליח להתחקות אחר העקבות (למשל למצוא מפתח שפותח לוקר בחדר כושר , בו נמצא אחד הרמזים)

הצוות מתחקה אחר מיקום הנחטפת אמור בסופו של דבר לזהות את מיקום רכב החוטפים (פיזית). לשם כך הם מקבלים רמזים (חלקי פאזל) שנאספים המהלך המשחק במקומות שונים, בתמונת הפאזל הסופי שיורכב רואים בתקריב דגם של רכב ומספר רכב – כמובן שברגע זה הצוות מחפש את הרכב פיזית בחניון או באזור החנייה ושם מתגלה לו פתק (מודבק על החלון הצידי של הרכב) שכתבה הנחטפת בדקות האחרונות לפני שהוצאה מהרכב.

הצוות מתחקה אחר המניע לחטיפה, מנסה להגיע ליצירת קשר עם החוטפים .... בדומה לסרט 12 blocks עם ברוס ויליס בו החוטפים הניעו את ברוס לעבור כמה וכמה מקומות עד שיצרו איתו את הקשר, גם כאן, הצוות אוסף רמזים (כל רמז היא ספרה) עד שמבין שבידו יש מספר טלפון.  מעבר לקו נמצאים החוטפים שיסבירו לצוות מה הם רוצים ? וכמה ?

לוגיסטיקה

  • במשחק יש שימוש באלמנטים מאוד מגוונים החל מתוואי השטח הפיזי (מגרשי המועדון, מסעדות , בריכה, לוקרים, עצים, מתקני משחק, לוחות מודעות ועוד ...), ערכות ייחודיות, מנעולים ספרות, מנעולי קודים, תיבות עץ, ברקודים ועד שימוש באתר אינטרנט ייעודי.
  • שימוש בערכות משחק ייעודיות בחלק מהתחנות כמו הרכבת פאזל שהתמונה שלו היא QRולאחר סריקה שלו מקבלים הוראות נוספות להמשך ועוד.
  • המשחק הוא ייחודי בתחומו שמשתמש בתוואי השטח בו מתקיימת הפעילות
ODT Team - 5

 

"שתולים"-  יום גיבוש חוויתי אשר שם דגש על ממשקים, עבודה משותפת ותקשורת בין אישית, במטרה לחשוף מיהם השתולים בתוך הקבוצה

צרו קשר: